Bli vår nye medarbetare

Vill du hjälpa människor att må bra på jobbet genom att erbjuda företag och organisationer en mer ergonomisk och hälsosam arbetsmiljö? Har du energi och förmåga att ta många kundkontakter varje dag och självständigt fylla din arbetsvecka med kundbesök och aktiviteter? Är du en social och utåtriktad person som kan ”hantera” olika typer av människor? Om du svarat ja på dessa frågor finns det mycket goda förutsättningar för dig att utvecklas och trivas hos Ergoff. Rätt person kan erbjudas anställning som fältsäljare och ta del av ett framgångsrikt koncept i Ergoff-gruppen på olika håll i landet.

Som ny medarbetare erbjuds du ett eget affärsområde (distrikt), utbildning inom ergonomi, produktkännedom, säljstrategi samt "komma-igång-hjälp". Du får sedan daglig support och tillgång till vårt väl upparbetade leverantörsnät, våra kundavtal och vårt nätverk av medarbetare i Ergoff-gruppen.

Lämpliga egenskaper och färdigheter hos dig som funderar på att kontakta Ergoff för en eventuell anställning eller samarbete:
  • Du har något års eller flerårig erfarenhet av fältförsäljning mot företagssektorn.
  • Du har bakgrund och/eller intresse för ergonomi, människokroppen, friskvård och hälsa.
  • Du har branscherfarenhet inom kontorsinredning, ergonomitillbehör eller friskvårds- och träningsutrustning.
  • Du har framgångstro, självdisciplin, hög aktivitetsnivå och uthållighet.
  • Du drivs av att ta nya kontakter, skapa relationer och av att göra affärer som är bra för alla parter.
  • Du är entusiastisk, kreativ och gillar problemlösning.
  • Du tycker om att möta andra människor och är en god lyssnare.
  • Du är engagerad och självständig, sätter mål och gör vad som krävs för att uppfylla dem.
  • Du vill känna dig stolt över vad du arbetar med och vad du åstadkommer.

Maila din intresseanmälan till rekryt@ergoff.se